Du er meget velkommen til at kontakte os.
Du kan kontakte os på 89 47 10 00.
Vores åbningstider er hverdage fra kl. 8:00-15:00.
Du kan også skrive til os på e-mail: aarhusvand@aarhusvand.dk
Husk at oplyse navn og adresse når du henvender dig til os. Vi vil gerne have både din e-mailadresse og dit telefonnummer, så vi kan vende tilbage med et svar.
Vores åbningstider er hverdage fra kl. 8:00-15:00.
Du kan logge ind på Min Side med dit kundenummer og adgangskode. Adgangskoden finder du på dit velkomstbrev, på din BetalingsService-oversigt eller dit brev om aflæsning af vandmåleren.
Har du pludselig ingen vand i husstanden, så kan det skyldes, at Aarhus Vand udfører ledningsarbejde i dit lokalområde.
Forud for planlagte driftsforstyrrelser i vandforsyningen vil de berørte kunder få direkte besked via brev eller opslag. Der kan dog også forekomme akutte driftsforstyrrelser på vandledningsnettet – fx i tilfælde af ledningsbrud.
Klik her for at se om, der er akutte driftsforstyrrelser eller arbejde i vejen i dit område
Du kan kontakte Aarhus Vand, hvis du ikke finder informationer på de ovennævnte sider. Undersøg dog altid først:
Du kan kende vandmåleren på, at den er rund. Aflæs alle tal i tælleværket på måleren og indberet tallene på Min Side eller via vores automatiske telefon.
Vi bruger din aflæsning i forbindelse med dannelsen af opgørelsen samt efterfølgende aconto-regninger. Ud fra din aflæsning kan vi beregne et forventet forbrug for det kommende år.
Fraflytning:
Du skal melde flytning, når du har aflæst vandmåleren på skiftedagen. Det vil sige den dag, hvor du flytter fra adressen. Det er ikke muligt at melde flytning frem i tiden.
Tilflytning:
Aflæs vandmåleren på overtagelsesdagen. Du skal først melde flytning til os pr. den dato, hvor du får nøglen. Det er ikke muligt at melde flytning frem i tiden.
Hvis du er lejer:
Hvis du er ejer:
Hvis du har koldt vand i hanen, men mangler det varme, så skal du kontakte dit lokale varmeværk.